Własność intelektualna w produkcji gry komputerowej

Opublikowano

W środę 27 kwietnia w Krakowie Instytut Allerhanda organizuje seminarium „Własność intelektualna w produkcji gry komputerowej – instruktaż dla producentów i twórców” dla twórców, producentów i wydawców gier komputerowych. Serwis Lookreatywni.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

Plan spotkania

Podczas seminarium będzie okazja do porozmawiania na następujące tematy:
I. Własność intelektualna w powstawaniu gry komputerowej:

  • koncepcja rozgrywki i mechanika
  • tytuł gry
  • kod źródłowy
  • fabuła i postacie
  • oprawa audiowizualna

II. Czy potrzeba zgody na korzystanie z cudzych materiałów, wizerunków i życiorysów?

  • cudze utwory – jak daleko sięga inspiracja?
  • znaki towarowe i inne oznaczenia
  • wizerunek i dobra osobiste

III. Umowy ze współpracownikami

  • grupy współpracowników – pracownik, freelancer, zewnętrzne studio
  • kluczowe postanowienia kontraktowe

***

Spotkanie „Własność intelektualna w produkcji gry komputerowej – instruktaż dla producentów i twórców” rozpocznie się o godz. 17:30 w siedzibie Instytutu (Plac Sikorskiego 2/7).

Poprowadzi je dr Marcin Balicki – sekretarz Sekcji Własności Intelektualnej Instytutu Allerhanda, prawnik w krakowskim biurze kancelarii Drzewiecki Tomaszek i Wspólnicy, współautor na Lookreatywni.pl

Udział jest bezpłatny, prosimy o rejestrację via e-mail na adres: seminarium@allerhand.pl
***
fot. grafika autorstwa grgroup pochodzi z banku zdjęć Fotolia

Czy wiesz, że Lookreatywni to nie tylko baza wiedzy?

Jesteśmy zaufanym partnerem, który nie tylko doradza i zabezpiecza klienta pod względem prawnym, ale również wspiera go biznesowo.