Własność intelektualna w produkcji gry komputerowej
W środę 27 kwietnia w Krakowie Instytut Allerhanda organizuje seminarium „Własność intelektualna w produkcji gry komputerowej – instruktaż dla producentów i twórców” dla twórców, producentów i wydawców gier komputerowych. Serwis Lookreatywni.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
Plan spotkania
Podczas seminarium będzie okazja do porozmawiania na następujące tematy:
I. Własność intelektualna w powstawaniu gry komputerowej:
- koncepcja rozgrywki i mechanika
- tytuł gry
- kod źródłowy
- fabuła i postacie
- oprawa audiowizualna
II. Czy potrzeba zgody na korzystanie z cudzych materiałów, wizerunków i życiorysów?
- cudze utwory – jak daleko sięga inspiracja?
- znaki towarowe i inne oznaczenia
- wizerunek i dobra osobiste
III. Umowy ze współpracownikami
- grupy współpracowników – pracownik, freelancer, zewnętrzne studio
- kluczowe postanowienia kontraktowe
***
Spotkanie „Własność intelektualna w produkcji gry komputerowej – instruktaż dla producentów i twórców” rozpocznie się o godz. 17:30 w siedzibie Instytutu (Plac Sikorskiego 2/7).
Poprowadzi je dr Marcin Balicki – sekretarz Sekcji Własności Intelektualnej Instytutu Allerhanda, prawnik w krakowskim biurze kancelarii Drzewiecki Tomaszek i Wspólnicy, współautor na Lookreatywni.pl
Udział jest bezpłatny, prosimy o rejestrację via e-mail na adres: seminarium@allerhand.pl
***
fot. grafika autorstwa grgroup pochodzi z banku zdjęć Fotolia