III. edycja konferencji dla kreatywnych GrafConf już 23 listopada w Toruniu!

Opublikowano

GrafConf 2019 przed nami! Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji konferencji dla projektantów organizowanej przez magazyn internetowy Grafmag. W tym roku, podobnie jak poprzednio, na niemal 1000 uczestników czekać będzie sporo wiedzy i inspiracji.

Podczas tegorocznej edycji GrafConf uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży – komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.

Konsultacje prawne od Lookreatywni na GrafConf

Ogromnie się cieszę, że kolejny raz mamy przyjemność i zaszczyt być partnerem tego wyjątkowego wydarzenia. W sobotę 23 listopada spotkam się z uczestnikami konferencji GrafConf i przeprowadzę dla zainteresowanych kwestiami prawno-biznesowymi bezpłatne konsultacje z zakresu prawa własności intelektualnej. Szczegóły dotyczące zapisów podamy już niebawem. 🙂

Prelegenci trzeciej edycji GrafConf

Na stronie konferencji znajdziecie nazwiska sześciu z ośmiu prelegentów. Na GrafConf 2019 posłuchacie m.in.:

  • Wojtka Mierowskiego, wspólnika BNA/Brand New Attitude, który przez 25 lat swojej działalności zawodowej współpracował z takimi markami, jak mBank, Empik, Tyskie, NC+, Żabka, Wirtualna Polska czy Onet. Wojtek podczas swojej prelekcji postara się przewidzieć, jaka przyszłość czeka branding i podpowie co my, jako projektanci, możemy zrobić, aby nie tylko ją obserwować, ale przede wszystkim kształtować.

Z Wojtkiem Mierowskim rozmawiałam o rebrandingu z prawnego punktu widzenia przy okazji zarzutów o plagiat nowego logo Wirtualnej Polski. Zobacz: Rebranding z prawnego punktu widzenia – wywiad z Wojtkiem Mierowskim (agencja bna)

  • Beaty Śliwińskiej (Barrakuz) – interdyscyplinarnej projektantki specjalizującej się w sztuce kolarzu. Beata, która w ostatnich latach współpracowała z szeroką rzeszą znanych firm (między innymi Spotify, Reserved czy Medicine) przedstawi różnice pomiędzy pracą dla siebie, a kolaboracją ze średniej wielkości firmami, markami na poziomie globalnym, instytucjami czy tworzeniem na potrzeby magazynów.

Prace Beaty Śliwińskiej (Barrakuz) to wspaniałe przykłady kreatywnego wykorzystania zasobów domeny publicznej. Zobacz: Domena publiczna – jedyne takie źródło bezpłatnych zasobów do bezpiecznego i swobodnego wykorzystywania

  • Na konferencyjną scenę wróci także Michał Mazur – autor najlepszego zdaniem uczestników edycji 2018 warsztatu. Michał projektuje UX w EL Passion, a podczas konferencji na podstawie praktycznych przykładów z produktów cyfrowych, przybliży temat użyteczności interfejsu i podzieli się radami odnośnie tego jak nie frustrować użytkowników.
  • W temacie tworzenia stron i rozwiązań online Michał Olszewski – projektant UX i lider zespołu w Allegro doradzi, jak wykorzystać dane jakościowe i ilościowe przy projektowaniu serwisów.
  • Na pograniczu web designu i ilustracji posłuchamy także Magdy Furmańczuk z FireArt Studio (tworzyła dla takich firm, jak Google, Huawei czy PracticeLink). Magda podejmie się tematu projektowania ilustracji na potrzeby Internetu, w szczególności skupi się na zagadnieniach związanych z tymi, które później mają zostać zaanimowane.
  • Agnieszka Szóstek projektantka doświadczeń z UX Plus doradzi, jak myśleć o biznesie prowadząc własne studio graficzne. Podpowie też jak wyróżnić się na rynku i jak świadomie projektować doświadczenia swoich klientów.

Co jeszcze na Ciebie czeka?

Oprócz wykładów organizatorzy przygotowali dla uczestników dodatkowe atrakcje: darmowe warsztaty (ilość miejsc jest ograniczona, obowiązują dodatkowe zapisy), konsultacje ze specjalistami – między innymi znane z poprzedniej edycji konsultacje portfolio z STGU, wystawę i stoiska sprzedażowe na których zakupić będzie można ciekawe narzędzia czy książki dla projektantów.

Wyjątkowa oprawa

Edycja 2019, to także ciekawa zmiana w identyfikacji konferencji. We współpracy z toruńskim artystą – Karolem Banachem – stworzona została ilustracja, która stanowi key visual całego wydarzenia. Projekty ją wykorzystujące obecne będą online, w przestrzeni konferencyjnej i na materiałach. Ozdobią także konferencyjną torbę.

Gala Projekt Roku

W tym roku konferencja nie kończy się wraz z ostatnią prelekcją, bo tuż po niej (z małą przerwą na oddech) organizatorzy wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają na galę Projekt Roku – konkursu podsumowującego polskie projektowanie organizowanego przez STGU.

Afterparty i networking

Po gali rozpocznie się mniej oficjalna część wydarzenia – konferencyjne afterparty. W tym roku zamiast zapraszać uczestników do baru, pozostajemy we wnętrzach Jordanek i integrujemy się w towarzystwie DJa. Spotkanie, to wyjątkowa okazja, aby porozmawiać z innymi projektantami, poznać prelegentów w nieformalny sposób i porozmawiać z laureatami i przedstawicielami studiów nominowanymi w konkursie Projekt Roku.

Widzimy się Na GrafConf!

  • Gdzie: Toruń, CKK Jordanki
  • Kiedy: 23 listopada 2019 roku

Bilety w cenie od 99 – 159 zł są dostępne na stronie internetowej konferencji.Kup bilet!

PS. Z kim widzę się w Toruniu już 23 listopada? 🙂

fot. Karol Banach, https://karolbanach.com/ 

***

Tak było na GrafConf 2018: 

A tak na GrafConf 2017:

 

 

Czy wiesz, że Lookreatywni to nie tylko baza wiedzy?

Jesteśmy zaufanym partnerem, który nie tylko doradza i zabezpiecza klienta pod względem prawnym, ale również wspiera go biznesowo.
footer-umowa@2x
Darmowy wzór umowy o dzieło dla Ciebie

Dla subskrybentów newslettera przygotowaliśmy specjalny wzór umowy o dzieło, który bez problemu możecie wykorzystać w swojej codziennej pracy