„Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa – Przebrała się m!arka” – konferencja online Urzędu Patentowego już 29-30 czerwca

Opublikowano

Konferencja online Urzędu Patentowego RP: „Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa – Przebrała się m!arka” – jedno z najciekawszych wydarzeń skierowanych do przedsiębiorców, startupów i przedstawicieli branży kreatywnej tego roku – odbędzie się już wkrótce, w dniach 29-30 czerwca. Czeka nas wyjątkowa dawka pozytywnych doświadczeń i cennych informacji o prawnej ochronie marki oraz o wyzwaniach prawnych branży kreatywnej i marketingowej. To wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć.

Konferencja online Urzędu Patentowego – co nas czeka?

Rozwój technologii cyfrowych i potrzeba konkurencyjności wymagają od firm nowatorskiego myślenia o szeroko rozumianej promocji, a strategia wizerunkowa jest jej nieodłącznym elementem. Kluczem globalnego wzrostu gospodarczego są dziś z jednej strony spersonalizowane produkty powstające w oparciu o innowacyjne technologie, z drugiej strony narzędzia budowania optymalnego wizerunku, o których porozmawiamy podczas XIII edycji Międzynarodowej Konferencji Urzędu Patentowego Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa – Przebrała się m!arka”. 

W tym roku po raz pierwszy wyłącznie w formule online, będziemy mieli okazję wysłuchać 42 wyjątkowych prelegentów, w tym gości ze Szwajcarii, Hiszpanii i Niemiec, którzy podzielą się z nami wiedzą, pasją i doświadczeniem.42 wyjątkowych prelegentów, w tym gości ze Szwajcarii, Hiszpanii i Niemiec, którzy podzielą się z nami wiedzą, pasją i doświadczeniem.

Główne zagadnienia konferencji online Urzędu Patentowego:

  • Projektowanie spersonalizowanych produktów w erze cyfrowych technologii.
  • Jak budować wartościowy kontent komunikacji przedsiębiorstwa?
  • Prawna ochrona wizerunku marki.
  • Niekonwencjonalne znaki towarowe.
  • Komercjalizacja wizerunku przedsiębiorstwa w kontekście nowych technologii.
  • User experience i strategia komunikacji w praktyce.
  • Art branding.
  • Potencjał języka graficznego w budowaniu sukcesu najbardziej ikonicznych marek na świecie.
  • Szukanie tożsamości w grafice użytkowej. Identyfikacje państw, miast i regionów.
  • Wyzwania prawne dotyczące ochrony branży rozrywkowej oraz marketingu.

Prawne aspekty ochrony branży kreatywnej

Ze swojej strony zapraszam szczególnie na panel „Prawne aspekty ochrony branży kreatywnej”, podczas którego porozmawiamy o prawnej ochronie kampanii reklamowych oraz wyzwaniach prawnych dla branży rozrywkowej oraz marketingu.

Moimi rozmówcami będą:

  • Marta Metylska – dyrektor ds. marketingu, Agencja MAVIL,
  • dr Damian Flisak – Head of Group Public Affairs  Ringier Axel Springer Media,
  • mec. Maciej Ślusarek – wspólnik w kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Czy konferencja online Urzędu Patentowego jest dla mnie?

Tak! To wyjątkowe wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób kreatywnych , w szczególności:

  • przedsiębiorców i startupów;
  • projektantów graficznych;
  • przedstawicieli administracji i świata nauki.

Podczas wydarzenia wystąpią między innymi:

  • Jens Müller, projektant Studio Vista,
  • Maja Ganszyniec, projektantka, Studio Ganszyniec,
  • Magda Ponagajbo, dyrektor kreatywny/Partner MAMASTUDIO,
  • Marcin Wolny, dyrektor kreatywny, Studio Otwarte,
  • Filip Tofil, współwłaściciel Syfon Studio.

Konferencja online Urzędu Patentowego już 29-30 czerwca

Konferencja online Urzędu Patentowego RP „Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa – Przebrała się m!arka” odbędzie się 29-30 czerwca 2020 r. Udział w konferencji jest bezpłatny. Nie ma konieczności rejestracji.

Szczegółowy program konferencji znajdziesz na stronie Urzędu Patentowego. Do zobaczenia!

***

Zobacz także: Prawna ochrona ikon popkultury – kiedy można wykorzystać wizerunek ikon popkultury? – artykuł z zeszłorocznego wystąpienia podczas konferencji Urzędu Patentowego RP „Projektowanie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa”.

Czy wiesz, że Lookreatywni to nie tylko baza wiedzy?

Jesteśmy zaufanym partnerem, który nie tylko doradza i zabezpiecza klienta pod względem prawnym, ale również wspiera go biznesowo.